Nappkin reserveringen

Corona info

Spelregels protocol gasten

Spelregels protocol gasten
Spelregels protocol gasten

Spelregels Poster medewerkers

Spelregels Poster medewerkers
Spelregels Poster medewerkers

Gezondheidscheck vragen

Gezondheidscheck vragen
Gezondheidscheck vragen

Gezondheidscheck vragen (Engels)

Gezondheidscheck vragen (Engels)
Gezondheidscheck vragen (Engels)

Reserveringen Rad: hoe & wat

Naast alle onderhoudswerkzaamheden is er ook veel uitgezocht mbt de nieuwe spelregels.
Hieronder een korte samenvatting van het reserveren.

  1. Binnen mogen maximaal 30 gasten ontvangen worden, exclusief personeel
  2. Gasten moeten binnen reserveren.
  3. Buiten geldt geen maximum en is reserveren niet verplicht (maar kan bij ons wel)
  4. Er is een reservering pagina op de website: https://www.stadsbrouwerijwageningen.nl/reserveren/
  5. Die pagina start met een lijst van spelregels voor de gasten
  6. Klik zodirect even op die link en lees dat vooral zelf ook even door!!
  7. Reserveringen zijn standaard 2 uur.
  8. In de reserveringspagina zit een Toelichtingen veld waar mensen kunnen aangeven of ze bijvoorbeeld een uurtje meer of minder willen, voorkeur hebben voor een tafel, op voorhand al weten of ze voor de hamburgers komen
  9. Na het plaatsen van een reservering krijgt de gast een e-mail ter bevestiging
  10. Verwijs altijd door naar het reserveringsformulier op de website. Telefonisch kunnen we ook reserveringen aannemen maar onze telefoon wordt vaak niet beantwoord (staan nu 9 onbeantwoorde berichten op). En als men ons daar niet kan bereiken krijg ik ze op de brouwerij telefoon.
  11. Als er vragen zijn dan kunnen ze natuurlijk altijd bellen, maar beter een mailtje naar info@caferadvanwageningen.nl sturen.

Nieuwe spelregels in ons Rad

We mogen weer open en er zijn nieuwe spelregels. Hieronder probeer ik daarin een beetje orde te scheppen. Ik zal jullie niet vermoeien met standaard zaken zoals handen wassen en hoesten in ellebogen enzo. We hebben allemaal de eerste paar maanden covit-19 overleeft dus we snappen hoe het werkt!Eerst de verplichtingen:

  1. We zijn verplicht om onze gasten bij binnenkomst te vragen of ze corona klachten hebben
  2. Deze gezondheidscheck dienen wij op moment van aankomst te doen. Hiervoor heeft KHN een vragenlijst opgesteld als geheugensteuntje.(Engelstalig)
  3. Naast de gezondheidscheck zijn er ook spelregels voor onze gasten en onszelf

Bovenstaande checklisten en spelregels zullen we ook uitprinten en ophangen.
Daarnaast hanteren we de volgende werkwijze.

  1. Tafelindeling is vast. Alleen personeel mag tafels verschuiven. Bv binnen, onder de centrale lamp staat standaard een tafeltje voor twee, kan eventueel een grotere groep terecht.
  2. we kennen uitserveertafels. Daar zetten we dienbladen met eten/dranken neer. Onze gasten pakken deze zelf.
  3. Onze gasten ruimen desgewenst tussendoor ook zelf de tafel af, lege glazen kunnen op ons aangeven op de uitserveertafel teruggezet worden.
  4. We hebben 2 toiletruimtes en iedere toiletruimte mag slechts door 1 persoon tegelijk gebruikt worden. De hal is daar niet breed genoeg maar wel overzichtelijk, we gaan ervan uit dat men daarmee wel uit de voeten kan. We hangen een bericht van deze strekking bij het trapje.
  5. Zet de afzuigkap goed aan, we willen zoveel mogelijk ventilatie
  6. Zorg dat de zeeppompjes in de toiletten voldoende zeep bevatten en dat er voldoende handdoekjes zijn
  7. Bij de entree zetten we een spuitfles met alcohol neer, een rol torck en een mand waar de doekjes in kunnen. Wat men hiermee doet moet men zelf weten.

In de keuken gelden de volgende afspraken:

  1. De stromen met gerechten en vuile vaat worden strikt gescheiden.
  2. Het doorgifte-luik is alleen voor bereide gerechten
  3. Alle vuile vaat gaat op een tafel/plank bij de deuropening vd keuken
  4. In de keuken is ten alle tijden slechts 1 persoon aanwezig
  5. Deze persoon zorgt er in de keuken voor dat
    1. de vuile vaat gaat zonder omweg richting de gootsteen/vaatwasser
    2. de vuile vaat komt niet in de buurt van het eten en de schone vaat

Menu’s en bestellen
Er komen digitale menukaarten die de gast op zijn eigen telefoon kan raadplegen. Dit scheelt poetsen, papier en inkt. Probeer de mensen zoveel mogelijk daarvan gebruik te laten maken. Zie je weerstand geef dan een geprinte menukaart. Die wordt daarna weggegooid.Bestellingen nemen we op de oude manier op. Eventueel kunnen we overstappen op een digitale menu waarin ook besteld kan worden als dat nodig mocht zijn.

Nog wat links

  1. Korte handleiding nappkin reservering
  2. Lange handleiding nappkin reservering
  3. KHN Corona tools