Die pagina start met een lijst van spelregels voor de gasten
Klik zodirect even op die link en lees dat vooral zelf ook even door!!
Reserveringen zijn standaard 2 uur.
In de reserveringspagina zit een Toelichtingen veld waar mensen kunnen aangeven of ze bijvoorbeeld een uurtje meer of minder willen, voorkeur hebben voor een tafel, op voorhand al weten of ze voor de hamburgers komen
Na het plaatsen van een reservering krijgt de gast een e-mail ter bevestiging
Verwijs altijd door naar het reserveringsformulier op de website. Telefonisch kunnen we ook reserveringen aannemen maar onze telefoon wordt vaak niet beantwoord (staan nu 9 onbeantwoorde berichten op). En als men ons daar niet kan bereiken krijg ik ze op de brouwerij telefoon.
Als er vragen zijn dan kunnen ze natuurlijk altijd bellen, maar beter een mailtje naar info@caferadvanwageningen.nl sturen.
Nieuwe spelregels in ons Rad
We mogen weer open en er zijn nieuwe spelregels. Hieronder probeer ik daarin een beetje orde te scheppen. Ik zal jullie niet vermoeien met standaard zaken zoals handen wassen en hoesten in ellebogen enzo. We hebben allemaal de eerste paar maanden covit-19 overleeft dus we snappen hoe het werkt!Eerst de verplichtingen:
We zijn verplicht om onze gasten bij binnenkomst te vragen of ze corona klachten hebben
Deze gezondheidscheck dienen wij op moment van aankomst te doen. Hiervoor heeft KHN een vragenlijst opgesteld als geheugensteuntje.(Engelstalig)
Naast de gezondheidscheck zijn er ook spelregels voor onze gasten en onszelf.
Bovenstaande checklisten en spelregels zullen we ook uitprinten en ophangen. Daarnaast hanteren we de volgende werkwijze.
Tafelindeling is vast. Alleen personeel mag tafels verschuiven. Bv binnen, onder de centrale lamp staat standaard een tafeltje voor twee, kan eventueel een grotere groep terecht.
we kennen uitserveertafels. Daar zetten we dienbladen met eten/dranken neer. Onze gasten pakken deze zelf.
Onze gasten ruimen desgewenst tussendoor ook zelf de tafel af, lege glazen kunnen op ons aangeven op de uitserveertafel teruggezet worden.
We hebben 2 toiletruimtes en iedere toiletruimte mag slechts door 1 persoon tegelijk gebruikt worden. De hal is daar niet breed genoeg maar wel overzichtelijk, we gaan ervan uit dat men daarmee wel uit de voeten kan. We hangen een bericht van deze strekking bij het trapje.
Zet de afzuigkap goed aan, we willen zoveel mogelijk ventilatie
Zorg dat de zeeppompjes in de toiletten voldoende zeep bevatten en dat er voldoende handdoekjes zijn
Bij de entree zetten we een spuitfles met alcohol neer, een rol torck en een mand waar de doekjes in kunnen. Wat men hiermee doet moet men zelf weten.
In de keuken gelden de volgende afspraken:
De stromen met gerechten en vuile vaat worden strikt gescheiden.
Het doorgifte-luik is alleen voor bereide gerechten
Alle vuile vaat gaat op een tafel/plank bij de deuropening vd keuken
In de keuken is ten alle tijden slechts 1 persoon aanwezig
Deze persoon zorgt er in de keuken voor dat
de vuile vaat gaat zonder omweg richting de gootsteen/vaatwasser
de vuile vaat komt niet in de buurt van het eten en de schone vaat
Menu’s en bestellen Er komen digitale menukaarten die de gast op zijn eigen telefoon kan raadplegen. Dit scheelt poetsen, papier en inkt. Probeer de mensen zoveel mogelijk daarvan gebruik te laten maken. Zie je weerstand geef dan een geprinte menukaart. Die wordt daarna weggegooid.Bestellingen nemen we op de oude manier op. Eventueel kunnen we overstappen op een digitale menu waarin ook besteld kan worden als dat nodig mocht zijn.